lördag 1 maj 2010

TIMMAR

Så är man hemma på timmar. Har nyss ätit rester från igår, alltså tacopaj, och sitter nu och avnjuter en kopp kaffe med bästa Jessi!!
Ska om 1 timma åka tillbaka till jobbet, och avverka några timmar till innan jag får åka hem tillbaka till mina käraste småbusar igen!!
Fast måste nog erkänna att det har vart lite skönt att komma hemifrån, få göra nått annat för några timmar!! Men desto mer saknar jag ju dom såklart... De vart iaf jätte glada nu när jag kom hem på timmar!! Hjärtegrynen mina!!

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe, sen göra mej ordning för att åka och jobba 4.5 timme till!!

På återseende alla goa!!

//Annelie

1 kommentar:

  1. Härligt att jobba lite. :) Kan vara skönt att göra något annat.
    Ser ut som ni haft en bra valborg. :)
    Idag har vi haft en riktigt mysig familjedag ute hos svärföräldrarna. Älskar verkligen helgen när man bara kan ta det lungt.
    Kram till dig! :)

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!