söndag 2 maj 2010

SNACKA OM OTUR

När jag idag skulle åka till jobbet så startar inte moppen... Förbannad... Tar Jonnas cykel och drar iväg fortare än kvickt då jag va sen... Kommer till järnvägsövergången, bromsar för hårt, cykels framhjul låses och cykeln (inklusive mej) slår över och antingen drar jag huvet i grusvägen eller så slog cykeln till mej i själva vurpan. Skrapsår på ena handen och armbågen, ett 2cm jack i huvet och lite mörbultad, annars mår jag bra!!  Ska iaf åka till akuten i Torsby så de får kolla jacket i huvet, men det blir vid 17-tiden då Micke kommer från jobbet!!
Är nog en förbannelse över denna familj, eller iaf över mej!! ;)
Vurpade ju på moppen i augusti (eller om det var i september) 2008, stukade vä pekfingret, skrapsår på hakan, mega blåmärke på baksidan av vä lår, ont i smalbenen och mörbultad i hela kroppen!! Var i den stunden gravid med tvillingarna i v10, så det va ju tur att det gick bra!! Men då visste vi inte att det var tvillingar vi väntade, men ändå...
Återkommer senare när jag kommer hem från Torsby!!

På återseende!!

//Annelie

3 kommentarer:

  1. sV: Ja men dig vet jag ju, du ör ju himla duktig! Du ska vara stolt, mega stolt!

    Helgen har vart lugn och skön. Jag och wiilgot har bara busat hela dagarna :) Er då? :)

    kram

    SvaraRadera
  2. men usch stackare!! kom du in till akuten?
    va sa dem? =( att du vänta så länge med ett hack i huvudet?

    hur mår du nu? *kramar*

    SvaraRadera
  3. Men stackare!
    Läste iaf att ni fick komma in på en gång på akuten. Skönt!
    Hoppas du mår aningen bättre nu iaf vännen.

    Ja men visst är smyckena underbara. Jag är SÅ himla glad.. finaste!

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!