lördag 1 maj 2010

MAJBRASA

Lilla tjejen med lila tröja, svarta byxor och armarna i kors... Det är Moa!!
Så har vi varit på det årliga Valborgsfirandet vid Hembyggdsgården och majbrasan!! T&M tyckte det va riktigt roligt! De hade även ponnyridning, så de fick komma fram och känna på hästen, vilket va lite läskigt tyckte Tilde!! Kändes väl konstigt gissar jag! Men Moa tog sej en ridtur, och likaså hennes kompis Jannike!!
Lisa var med Jonna hem efter skolan idag och sover här inatt. De va ju oxå med vid brasan, där träffade de även kompisarna Carla och Emily. Moa och Jannike gjorde upp att Moa skulle sova hemma hos Jannike inatt, så då bev det så.
På menyn stod det tacopaj idag, vilket uppskattades av alla kids!! Kanoners!! Gjorde en ganska stor, så nu har de till lunch imorrn här!!
Själv ska jag ut och jobba imorrn, delad tur visserligen, men det ska bli så himla kul att komma ut och görs nått annat!!
Hoppas det blir fint väder imorrn så de kan vara mycket ute, Jessi och kidsen!! Lite lättare än att bara vara inne.

Nu ska jag krypa ner i min goa säng och kolla o det finns nått jag kan sova till!! ;)

NattiNatti!!

//Annelie

2 kommentarer:

  1. mysig kväll! :)


    sv: Hehe tack du! :)

    Haha ja det hade du nog fått haha! :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. kan ju säga att er brasa va ju större än den brasan som vi hade där vi va. den va ju ynklig. å då såg ja ändå inte den brinna, men den kan ju inte ha brunnit allt för länge *S* =) heh.. krams

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!