söndag 2 maj 2010

BACK ON TRACK

Sådär ja... Micke kom och hämtade mej vid 17-tiden, åkte direkt till akuten i Torsby, å hör och häpna, vi kom in direkt!! Blev undersökt av en undersköterska, och sen kom läkaren, kollade lite och beslöt att sy lite! 3 stygn blev det i bakhuvudet och 300kr fattigare!! De kan konsten att ta betalt dom jäklarna!!
Så ska upp till Hagfors VC och ta bort stygnen, och jag vet inte vad hon förväntade sej av våran VC då hon skrev ut på pappret jag ska ha med när jag ska ta bort stygnen, att vi skulle dit och ta bort dom på lördag!! Hahaha... Verkligen skrattretande... Undrar när Hagfors hade öppet på sjukstugan en lördag sist... Men ska ringa och boka en tid först, så gissar jag får komma upp antingen på fredag eller nästa måndag!!
När vi sen kom tillbaka till Hagfors så åkte vi och köpte pizza, hade ingen lust att ställa mej vid spisen när jag kom hem.
Nu har alla mina små älsklingar lagt sej och 3/4 sover, och min stora älskling kommer hem tidigt imorrn bitti! Då bli han hemma hos oss fram till onsdag, egentligen torsdag, men då skulle han på kurs och måste då istället åka tillbaka på onsdag.
Ska oxå snart krypa ner i min goa säng, börjar bli trött. Se om det finns nån bra film att sova till, eller kankse är bättre om den är dålig!!

NattiNatti alla mysprickar!!

//Annelie

3 kommentarer:

  1. sv: DU det förstår jag! Min cola sitter alltid som en smäck i munnen hahaha :D

    Neeej men stackare :( Vilken otur du har! Hoppas att du mår bättre nu! KRAM!

    Staffan och jag jobbar på hemköp, an är majeriansvarig. Men både vi jobbar kvar på vårat "helgjobb" så vi ska båda söka nytt :) De är vårat kärleksjobb, det var där vi träffades ;) kram

    SvaraRadera
  2. Jag en mästarfotograf?! Nä, jag håller & tränar mig fortf. men det går bättre & bättre. skulle vilja ha en kamera som är bättre.
    Jag säger bara: Du hade nog änglavakt under din vurpa! Vad skönt att det gick bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Stackare, vilken otur! :(
    Hoppas du mår bra iaf. :)
    Vi mår väl sådär just nu, Albin har så mycket besvär med öronen, men nu äntligen ska han få sätta in rör. Lite blandade känslor...
    Hoppas ni har det bra!

    KRAM

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!