fredag 7 maj 2010

GOOD MORNING EVERYHOPA

Inatt har jag faktiskt sovit ganska bra!! Moll har bara vaknat till en gång, och det var innan jag själv hann lägga mej. Tilde vaknade oxå till en gång innan jag hann lägga mej + en gång tidigt imorse. Så måste säga att de sovit väldigt bra inatt!! Men är väl en en gångsföretéelse, så jag räknar inte med annat inatt!! ;)

Jahaja... Idag står det städning på schemat, och vi ska väl dra igång här efter att frukosten är avklarad! För sen ikväll kommer ju bästa Monia hit och vi ska ta oss några glas vin och fira att hon ska GIFTA SEJ!!! Yeeeeey!! Den 22 maj går det av stapeln!! Skrev ju igår att jag inte visste om jag kunde skriva nått om det här, men det fick jag svart på vitt igår, att det var ingen hemlighet längre!! Så det är det vi ska fira ikväll med 3 Apor!! Smarrans!!

Nu lär jag sätta lite fart här!!

Ha en härlig FREDAG kära ni!!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mej glad, skriv en rad!!