torsdag 6 maj 2010

FRIDAY NEXT

Så va torsdag och vi har kollat på Lyxfällan, jag, Jessi och Jonna!!

Vill tacka Jessi 1000ggr om för all hjälp med kidsen!! Vet inte hur jag ska kunna tacka dej tillräckligt!! Du är mer än guld värd och jag hoppas kunna gottgöra dej på ett eller annat sätt, när helst du vill!! Finns för dej till 110% och mer därtill!!

Jonna har ikväll bakat Chokladmuffins, som de först provat på att göra på Hemkunskapen idag!! De vart farligt goda!! Mmmm... Smarrigt värre!! :P

Gick förövrigt bra att jobba. Lika lugnt som vanligt där uppe!! Alla härliga, goa, mysiga boende och all underbar personal!! Finns inge bättre ställe att jobba på!! Love It!!
När jag gjort mitt lilla pass så gick jag hem, Jonna mötte mej efter halva vägen på cykel, skjutsade henne sakta men säkert sista biten.
Blev hjärtligt mottagen av Tilde som kom springande mot mej när jag klev innanför dörren!! Det värmer mammahjärtat ofattbart!! Man bli varm i hela kroppen!! Såklart att Molly oxå blev glad, men Tilde är den som tar för sej mest av dom!!
Började fixa med maten så snart Jonna plockat ur diskmaskinen. Blev spagetti och köttfärsås idag!! T&M åt som aldrig förr!!
Efter maten så badade bästa Jessi de små trollen och jag fixade disken + all annan bestyr som blir efter middan!! Sen nattade vi de små liven och Tilde krånglade i vanlig ordning, men somnade tillslut i Jonnas famn.
Har mest suttit och softat hela kvällen, så himla skönt, då min nacke inte riktigt är sej lik!! Om jag fortfarande har ont på måndag då jag ska upp till VC och ta bort stygnen, så ska jag ta upp detta med nacken!! Men blir väl ordinerad panodil eller alvedon och vila. Inget mer med det...

Nu ska jag titta klart på Beck - Spår i mörker, den går på Tv1000 Nordic nu ikväll!!

Må väl ni bästa!!

NattiNatti!!

//Annelie

1 kommentar:

  1. yes. han blev klippt. finns bild på ena bloggen å la upp snabbt om gyn på andra.

    ja får alltid så jäkla bråttom! trött man blir på sig själv? måste skynda mig. hörs sen vännen! kramis

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!