torsdag 29 april 2010

LYXFÄLLAN

Jag kan faktiskt inte riktigt förstå hur man kan sätta sej i en sån sits som dessa gör, som medverkar i Lyxfällan!?
Allra helst de som har barn med i bilden!! Hur kan man utsätta sitt/sina barn för nått dyligt!? Det finns lixom inte i min värld!! Men många gånger tycker jag det hela verkar uppgjort på nått vis... Ja, jag vet inte... Kan i vilket fall inte låta bli att kolla på det!! Man är väl lite knasig själv oxå gissar jag!!
Ska nu fortsätta kolla på "mitt" program!!

Have a nice evening folks...

//Annelie

1 kommentar:

  1. sv: allt det du nämde är jag också rädd för..ballonger i hate them, STORA spindlar USCH och fy vad rädd jag är, blir helt svettig när jag ser dom. Men de små går bra att pilla på haha. O du, jag fantiserar alltid om att det ska hända saker med någon och det är sjukt jobbigt. Börjar typ gråta varje gång jag gör det, himla tokigt! kram

    SvaraRadera

Gör mej glad, skriv en rad!!