tisdag 4 maj 2010

SNABBT BLEV DET KVÄLLER

Sitter nu i soffan och tar det lite lugnt. T&M sover och Moa sitter och tittar på film uppe. Jonna och Alexandra kom precis innanför dörren då de har vart på speedway. Alex ska sova här inatt.
Var iväg till Granngården, men hittade inga blommor som föll oss i smak. Köpte iallafall 15kg pellets, snacksstänger, vitamindrops till kaninerna, halsband till Sigge och tandsticks till Selma! Ska dit och köpa hö och spån till kaninburen oxå!
Bra att ha Granngården i närheten!!

Filmen vi såg igår, "Final Destination 4", var inte riktigt upp till mina förväntningar. Den sämsta av de 4 filmerna tycker jag!! Men om du sett de andra tre, så tycker jag absolut att du ska kolla på denna oxå!!
Så nu ikväll blir det "Saw VI", hoppas hoppas verkligen att den är minst lika bra som de andra fem filmerna!! Älskar verkligen "Saw" filmerna! Jigsaw in my heart!! :D

NU ska jag äta min första glass sen jag vet inte när!! Mmmmm va gott det ska bli!

På återseende alla goa vänner!!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mej glad, skriv en rad!!