lördag 8 maj 2010

LÖRDAG = MYS PÅ HÖG NIVÅ

Hade en ytterst trevlig kväll tillsammans med bästa Monia! 1000 tack vännen!

Gick upp kl 11 och rumsterade lite. Vaknade först vid halv9 - 9, men då tyckte Moa att jag skulle sova vidare, så hon tog md sej T&M in till deras rum, stängde dörren och lät mej sova vidare en stund! Min älskade gullunge!! Skämmer bort mamma!! Kan ju inte säga att jag föll tillbaka i min djupsömn, men känner mej utvilad idag! Guld värt verkligen!
Alexandra och Emilia sov över hos Jonna inatt, så de hade gjort mysigt uppe på Jonnas rum med chips, dricka, popcorn och godis.
Så himla bra nu när Jonna har tv´n på sitt rum + dekoder + x-box´et så de kan se på film utan att behöva störa oss här nere, om det är nått vi vill se på tv, och de vill se nått annat på en annan kanal, eller bara kolla på film! Kalas bra tycker jag nog!!
Så nu vid 13 (tror jag) kom Monia och Hanna hit och fikade. Jonna, Alexandra och Emilia hade bakat chokladmuffins, och de vart lika goda idag som sist de bakade dom. Smarrans...
Sen cyklade de hem här och snart ska jag fixa lite mat. Blir inget avancerat idag, utan tänkte fixa köttbullar, potatis och brunsås. Hade tänkt pyttipanna först, men så kom jag på att äggen är slut... Så då blev det ändrade planer.
Efter maten ska vi ta oss en tur till OKQ8 och köpa oss lite lördags godis, och så ska jag se om jag kan hitta nån film som jag kan hyra och kolla på ikväll när T&M somnat.

Bjussar här på några bilder sen igår...
Smarriga chokladmuffins

Monia och Jag

Barnen klädde ut sej i omgångar och spexade till det

Nu ska det bli middag här!!
På återseende!!

//Annelie

1 kommentar:

Gör mej glad, skriv en rad!!