torsdag 6 maj 2010

GOOD MOOORNING SWEETHEART

Torsdag morron och jag, T&M har precis ätit lite frulle!! Ska inom snart framtid börja göra mej iordning så jag kan till jobbet runt 12:30! Japp, jag GÅR idag!! Vågar inget annat!! Hahaha... Har bojkottat allt som rullar på 2 hjul, vi kommer lixom inte riktigt överens!!
Ska jobba mellan 13:15-16:45, sen hem och fixa mat till mina älskade kids, sen bara softa i soffan!!
Imorrn står det städning på schemat under förmiddan, sen på kvällskvisten kommer Monia och Emilia. Jag och Monia tänkte ta oss lite vin och fira... Vad vi ska fira vet jag inte om jag får berätta, så det får jag återkomma till isåfall!!
Ska verkligen bli mysigt!!

Ojoj... Nu stängde de små liven in sej på rummet!! Lär nog gå och kolla läget!!

På återseende mina goa sweethearts!!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mej glad, skriv en rad!!