söndag 9 maj 2010

THE END



Sista timmen på denna veckan lider mot sitt slut! Fattar inte vart dagarna tar vägen... Well... Fick en rejäl sovmorron iallafall och det var verkligen behövligt.
Har faktiskt hängt en tvätt ute idag och det var ju verkligen så himla härligt! Har tvättat T&M´s täcken, kuddar och sängkläder idag och skulle ha hängt ut det oxå om inte molnen på himlen hade sett orosväckande ut, så de fick in i tumlaren istället. Så nu ikväll fick de nyduschade och rena krypa ner i helt nytvättade sängkläder! Härligt!
Moa och hennes kompis Nazrin har varit här och lekt idag. De har vekligen så himla kul tillsammans.
Jonna cyklade till Alexandra på em, och de båda kom hem här nu i kvällningen och Alex blev kvar över natten.
Så nu sover alla 5 kidsen och jag sitter här och ja... jag bara är!

Har fattat ett beslut idag... Jag ska ha EN dag i veckan då jag får äta godis, dricka läsk, snaska snacks och fikabröd. För att sen övriga veckans dagar vara NYTTIG!
Ska börja ta långa morronpromenader, så Selma oxå kommer ut efter ordning!!
Detta är bara ett måste för min del, annars kommer det sluta illa kan jag lova! Måste bli skärpning! Måste ha 100% självdiciplin från och med imorrn!!
HEJJA MEJ!!

Jonna ska till tandläkaren imorrn, så ska möta henne utanför mottagningen straxt innan 12, sen ska jag själv upp till VC kl.14 och ta bort stygnen i bakhuvet.
Annars inget inbokat denna kommande måndag!!

Har ju missat att berätta vad jag köpte till T&M i fredags när jag var till Pekås och handlade tillsammans med Jessi och Micke... Detta kom vi hem med...
...två fina cyklar till de små liven!! De blev så glada och gillade verkligen att åka på dessa!! Så bra då man kan spänna fast dom och att det finns en stång därbak vi kan hålla i och styra över farten och vart det bär av. Namnskyltarna hade vi sen förut, på den andra vagnen, så nu kom de till användning igen!

Nu ska jag ta och läsa lite goa bloggar, sen blir det sängen! Tidig morron imorrn igen!
NattiNatti!!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mej glad, skriv en rad!!