onsdag 5 maj 2010

THE DUCK WAS IN THE HOUSE

Ja, jag kunde lixom inte låta bli att kolla på dagens avsnittet av Anna Anka söker assistent!! Stackars satar säger jag bara som utsätter sej själva för denna tortyr!! Hahaha... Men som det så fint heter; Som man bäddar får man ligga!!
Så har vi såklart sett det sista avsnitet av Andra Avenyn!! Det va ju så himla bra!! Det bästa jag sett sen jag började att kolla!! Så nu skulle jag verkligen vilja se serien från allra första början. Se det första avsnittet som visades!! Måste kolla på play om man kan få fram det!!

Annars har dagen sett ut som alla andra!! Jag och pappa M var och handlade en sväng på eftermiddan innan vi fixade maten, som idag blev rester från gårdagen, tacos!! Så kaffe på det såklart och så vi 19-tiden for M tillbaka till Stockholm. Så nu ses vi inte förrän den 17/5!! Men vi är snart där... Tiden går ju så himla fort!!

Ringde till VC idag oxå, och på måndag ska jag upp och ta bort stygnen i bakhuvet!! Ska bli skönt. INte för att jag lider av dom direkt, men känner vid en viss vikel av huvet, hur det lixom stramar. Lite obehagligt tycker jag. Men får stå ut dessa få dagar som återstår, så är de snart borta!!

Imorrn ska jag iväg och jobba igen, 13:15-16:45, 3½ timme, men alltid nått. Man får vara glad för det man får!!
Har ju även fått mitt schema inför sommaren så ska jobba de tv sista veckorna i juni och hela augusti!! Sen kan jag gissa att jag kommer få rycka in lite nu och då under juli oxå!! Hoppas iallafall!!

Micke är nu här och sätter upp en grind för trappan upp till övervåningen!! Våra små trollisar har nämligen lärt sej att det är jätte kul att klättra upp till övervningen där Jonna och Moa har sina rum!! Vi tycker dock det är mindre roligt då tankarna går tillbaka till Tildes tripp nedför källartrappen!! Vill vi inte vara med om en gång till!! Så hoppas det fixar sej med grinden!!
Nu ska jag vara lite social mot Jessi som oxå kom ner!!

På återseende alla goa!!

//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mej glad, skriv en rad!!